12.2.2011!

Praktiken gick bra. Åkte på praktik omkring halv åtta. För att jag skulle vara där klockan åtta idag. :) Så jag var igen i god tid. :) Så jag fick handledarens underskrift på vårt nya system med praktik dagbok. Jag vet inte om man skall fylla i det varje vecka, men nu är det i alla fall ifyllt om det skall vara det. :)

Självbedömningen till det gjorde jag igår! Och idag bedömde handledaren min första vecka och det såg riktigt bra ut. Var nästan förvånad att det såg så bra ut. :) Nu har jag första veckan bakom och väntar redan på nästa vecka. Det skall bli så kul att vara hela perioden med S. :)

Efter praktiken gick jag till mormor och morfar. De är redan gamla människor och jag ville besöka dem igen, så jag böt bara lite kläder och sedan gick jag över till dem. :) Som tur bor de så nära att man inte behöver dess vidare fundera om de är hemma eller inte. Man ser ju rätt över vägen det. :)

Var riktigt roligt att hälsa på hos dem igen. Jag avr ju nog där förra veckan också, men jag vill nu besöka dem när de är så nära. :) Har ju inte haft den bästa relaton med mina morföräldrar, men man överlever nog bara man försöker sitt bästa. :)

Var även på kaffe med Jenny. Hon har varit sjuk nu i en vecka så hon ville ut lite, så hon ringde mej och frågade om jag hade lust att åka på kaffe med henne. Så jag kom hem och sa det till pojkarna och sedan åkte jag till Lovisa. :) Satt med henne på kaffe över en timme, men sedan måste jag komma hem för att igen få huset varmt. Så jag började elda ganska genast. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0