Vecka 14!

Medeltal av vecka 14 var 4,66. Kan inte säga att det är något högt tal, men jag är i alla fall nöjd. Jag kräver inte att det skall vara uppe i tie. Eftersom min blogg är lite utanför alla kategorier som man kunde klassa sin blogg i, men det förstod inte jag då jag skaffade min blogg. :/ Så jag har ingen speciellt kategori för min blogg.

Men jag skall jobba för mitt medeltal. :) Jag är stolt över min blogg fast jag bara bloggar för min egen skull. Jag vill ha nånting att göra och nånstans som jag kan skriva ut mina tankar och så. Jag vet inte hur många jag har som läser min bloggen, men det gör jag själv. :) Trevligt att kolla det som redan finns på min blogg och jag får alltid en varm känsla av det som varit och som finns på min blogg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0