Vad kan vara värre?

Hur skall man kunna njuta av vårsolen, då man är förkyld och man får inte gå ut? Jag har nu varit förkyld sedan tisdagen och jag har haft stegring och feber från igår. Så nu skall det ju vara fint väder då man inte kan gå ut. :/

Jag stannade hemma igår. Och kan säga att det var nog värt frånvaro. Jag skulle inte ha orkat köra till skolan och för det andra kanske jag inte skulle ha orkat vara i skolan. Så jag var nöjd över mitt val att stanna hemma. :) Hade stegring och så hade jag så sjukt huvud. Orkade som inte lyfta huvudet från dynan. :/ Och sedan var det så att jag sov hela dagen.

Hade så illa att jag sov hela dagen. Orkade knappt vara vaken och när jag var det så kändes det inte alls bra. Så jag fick krafter då jag sov. :) På kvällen var jag vaken någon timme, men inget att hurra med. Låg i soffan och kollade tv med mamma. Gick tidigt och la mej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0