Tillbaka till skolan!

Nu har praktiken tagit slut. Och vi skulle vara tillbaka till skolan på torsdagen. Jag kände mej inte så bra, men jag åkte till skolan i alla fall. För att få in praktik pappren och för att kolla med studiehandledaren att jag hade fyllt i pappren rätt som skulle skickas till yrkesskolans vuxenutbildningen. :)

Pappren som skall in till vuxenutbildningen, så de skall vara skickade före 15.4. Så nu har jag det under kontroll. :) Behöver inte fundera på det längre. :) Och så fick jag inlämnat pappren från praktik tiden.



Och så fick vi ju information inför sista periorden. :) Skall bli helt skoj att få examens pappren i handen och sedan fundera på framtiden. :) Fast jag vet ju att jag skall studera om jag kommer in på skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0