Söndag!

God morgon bloggen! Nu har man varit vaken några timmar. Skulle nog ha fått sova längre, men jag kunde inte sova idag. Steg upp otroligt tidigt mot vad jag brukar på en söndag.

Älsklingen ringde nyligen också. Nu har han varit hemma en vecka och han har 38 grader feber. :/ Han har blivit förkyld nu. Så jag hoppas han blir bra igen, bara han kommer ihåg att vila. :) Hoppas han även sover nu på dagen så han får krafterna tillbaka. :)

Idag skall jag inte troligtvis göra mycket. Bara ta det lugnt och vara hemma. Kanske jag tar en sväng över till mormor då min moster kommer med sina barn till mormor också. :) Jag skall nu se om mormors katt skall vara elak emot mej igen.

Senast när jag var till mormor så flög katten fast i mitt ben. Jag visste inte vad den fick för fel. :/ Det var så att jag gick in som vanligt till mormor och då flög katten fast. Igår på eftermiddagen var jag till mormor och när jag satt vid köksbordet så var den helt lugn, men när jag skulle stiga upp så börja den skrika och borsta upp sig. Så jag blev en aning rädd. :/

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

läskig katt =(



Sv: Kämpar med vikten för att förhoppningsvis få sjukdomar som äldre och för att förhoppningsvis bli gravid =)

2011-04-03 @ 16:52:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0