Lördag!

Idag är det då lördag. Har inge större planer inför denna dag. Skall bara vara hemma och kanske tvätta bilen. Sedan skall jag sätta in bilder här på bloggen. :) Om vädret tillåter och håller soligt så skall jag ta en promenad.

Nu kollar jag som bäst på tv. Ser på djurens räddningsteam. Och det verkar som om folk skulle njuta av att plåga djur. det ser helt hemskt ut. :/ Vi har djur hemma och jag förtstår inte hur någon kan göra sådant mot ett oskyldigt djut. :(

Bara min lille bror har tvättat mammas bil, så skall jag ta och tvätta min bil. :) Jag har inte tvättat min bil på hela vintern så jag har allt salt och skit som kommit under vintern på den. Hoppas jag inte har mycket sand på den så det inte skrapar. Måste bara komma ihåg våt borste när jag tvättar min bil. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lycka till med att tvätta bilen!



Svar: Skönt med långledigt.

Hoppas att du får en trevlig påskhelg.



Kram

2011-04-23 @ 13:37:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0