Loppis!

Jag var med mamma till ett hemma loppis. :) Där fanns en massa saker som man kunde ha köpt. Men jag nöjde mej med mindre. :) Så jag hittade nog saker, men jag hade inga pengar med så jag frågade mamma om hon kunde betala för mej. :)

Mamma betalade 8 kaffekoppar till mej. Jag hittade 4 kaffekoppar i klar grön och sedan hittade jag 4 andra kaffekoppar i en ljusare grön färg. Eftersom grön är min favorit färg så skulle jag ha mina kaffekoppar i grönt. :)

Skall ta bild på dem så ni får se. :) De är faktiskt fina. Jag blev förtjust i dem direkt. Det fanns nog en massa ljusare gröna koppar, men jag ville inte ta så många. När jag nu redan hittade 8 kaffekoppar och min pojkvän har fått koppar av sin mamma. :)

Nu har vi tallrikar, koppar, bestick och dricksglas. :) Så nu behöver vi lite mer dricksglas, tallrikar, kastruller och stekpannor. Så börjar vi ha kärl sidan i skick. :) Lakan och sånt har vi haft redan länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0