Kryssning!

Nu har det äntligen kommit dagen man väntat på! Vi skall åka på klass kryssning imorgon så min blogg kommer att vara orörd till lördagen. Blir en liten bloggpaus, men jag åker på klass kryssningen!

Imorgon startar båten 17.30 (finsk tid). Och så är vi i Sverige på fredags morgonen. Vi skall åka med bil klassens pojkarna till tekniska museét. :/ Nog skall vi överleva det nog. :) Och båten startar tillbaka till Finland på fredags kvällen 16.45, men nu vågar jag inte säga om det är finsk eller svensk tid. :)

Imorgon har vi en rätt normal skoldag. Får skjuts av min bror till skolan, så jag inte behöver lämna min bil i Borgå över de dagar jag är borta. :) Får även skjuts hem med en kompis. Imorgon skall jag vara och kratta vid en av skolans rökrutor. Så vi skall få en trivsam skolmiljö. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0