Klasskryssningen!

Klasskryssningen gick bra. :) Det avr faktiskt roligt, men inte att jag direkt vill pånytt på kryssning. Man fick nog tillräckligt av denna gång. Från torsdagen till lördagen på kryssning var nice. :)

Det kommer bilder bara jag flyttar dessa på datan. :) Lovar inget om när de kommer. Och jag fick en personlig överraskning på kryssningen; Jo, min egna kusin råkade vara på samma bår. Har inte sett han på 3 år och nu var han mitt i allt på samma båt med mej. :)

Och kvällarna gick annars också fort. Köpte en massa godis och limonad på båten. Men det brukar man väl alltid göra. Kommer att blogga mer om kryssningen bara jag har ork att sitta vid datan. :/



Åkte med Viking Line Gabriella. Och det var en mycket rolig resa. Som tur blåste det inte, så det gungade heller inte. Och så kunde man gå helt lugnt på däckena. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0