Inträdesprov!

Fick inkallelse till inträdesprov igår. Skall till Yrkesinstitutet i Österbotten på inträdesprov 10.5. Det är till vuxen utbildningen. :) Jag funderade redan om jag skulle få inkallelse till inträdesprovet 5.5. eller 6.5, men det var vuxen utbildningen som är 10.5.

Idag kom det ett brev igen. Det kom från ungdomslinjen på Yrkesinstitutet i Österbotten. Datumen då jag skulle på detta inträdesprov skulle vara 5.5. Och det passar inte för mej. Jag skall ha yrkesprovet/inlärnings provet i skolan samma dag, så det passar inte.

Så jag skall åka till Vasa två resor. Jag skippar inträdesprovet 5.5. Jag har ju ändå två ställen som jag skall på inträdesprov. Jag går till Vasa svenska yrkesinstitut och sedan till finska yrkesinstitut. Så jag tror inte  jag åker till svenska ungdoms linjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0