Frisk luft! :)

Nu har jag varit ute och gått i en hel timme. :) Hade det faktiskt roligt under promenaden. Älsklingen ringde en stund efter att jag startat och jag pratade med honom en stund. :)

Jag startade omkring sju tiden. Och tillbaka var jag lite före åtta. :) Så jag fick promenera en lång bit. Blev nog omkring 4 km. Måste börja med att röra på mej, annars blir jag allt för slö. :/

På min promenad hittade jag videkissor. :) Tog även hem några kvistar också. Det var faktiskt roligt att hitta videkissor eftersom det ändå är påsk. :)

Nere vid ån såg jag en lustig syn. :) Jag såg två änder simma fram och tillbaka innan jag fattade vad de gjorde. ;) De simmade först i mot strömning, men sedan åkade de med strömmen en bit tillbaka. Så jag kunde inte hålla mej för skrattet nå mer. Det såg faktiskt lustigt ut.

Nu måste jag tänja mina muskler. Annars är jag allt för styv imorgon. :/ Men jag kanske bloggar mer ikväll annars kommer det inlägg imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Ja, jag har påsklov denna vecka. Nästa vecka är jag dessutom ledig några dagar till. ^^



Kram

2011-04-21 @ 22:31:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0