Cykeltur!

Igår tog jag en cykeltur i de vakra vårvädret. :) Eftersom min egna cykel inte är i funktion så lånade jag min lille brors cykel. Den har 7 växlar och den är annars också tung att trampa med. Så jag fick lite muskel träning på samma som jag var ute i vårvädret. :)

Solen lyste och jag hade ett brev som skulle till posten. Så eftersom vi har en gul postlåda nere i byn, så kunde jag åka med cykeln dit. :) Gillade faktiskt vädret som var och det var skönt att komma ut lite.

Det var 4 km som kom fullt. :) Har inte  cyklat på en god tid, så det kändes riktigt bra att få cykla igen. Jag sa till min pojkvän att man skulle måsta röra på sig mer. När man inte vill orka mer de korta rutterna heller. :) Så man måste nog ta och skärpa sig lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0