Bilen tvättad!

Nu har jag bilen tvättad! Men en dålig sak finns det alltid då man tvättar bilen. Jag hatar att tvätta bilen, men man kan ju inte köra med en smutsig bil heller. :/ Så den får vara sådan som den nu är. Jag måste bara kolla om jag får en ny målyta på vissa srällen. :)

När man tvättar bilen så kommer det fram roliga små överraskningar. :/ Som på min bil kom det fram skråmor som har varit på den sedan jag köpte den och stenskott som har kommit när man kört. :/ Och sedan märkte jag att jag har rost vissa ställen på min bil.

Nu är den ju i alla fall ren. Kommer att försöka få älsklingen att fixa min bil sommaren. Kanske man får den lite snyggare. :P Men jag vet inte ännu. Man får se det sedan. :) Och när de har tidigare tvättat den innan jag köpte den har de tvättat så att det kanske har varit en sten i tvättborsten som jar skråmat små skråmor på bilen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0