Vitsord!

Idag hade vi en diskussion med min handledare på morgonen. Och vi diskuterade vad jag skulle ha kunnat göra på annat sätt eller om jag skulle ha valt ett annat sätta att rulla permanent rullarna. :) Så jag var riktigt nöjd när vi tog en diskussion om allternativ som man också skulle ha kunnat göra. :)
När jag hade en färgkund klockan 13.00 idag, så satt min handledare i bakrummet alltid då hon hade tid och hon läste igenom alla papper som var i yrkesprovs knippen. Och på den tiden som jag hade min kund i värmeapparaten med verkningstod så hade handledaren bedömt mitt yrkesprov.
Hon hade bedömt med siffror, men hon hade inte ännu beskrivit varifrån och varör vitsordet blev så. :) Mitt vitsord i permanent yrkesprovet blev en trea enligt handledaren och jag har själv bedömt mej till en tvåa. Så jag är riktigt nöjd med mitt yrkesprov.
Tacket skall gå till mamma som var min modell, självklart skall jag ju berömma mej själv också som har gjort det  jobb att vitsordet blev så bra och fint. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0