V. medeltal!

Räknade veckans medeltal! När jag inte ändå kommer ihåg nästa vecka vad denna veckas medeltal är så tänkte jag att jag kan göra varje vecka ett inlägg på medeltal. :)

Vecka 38 var medeltalet 5,14

Nu har det igen sjunkt, men jag hoppas det ännu stiger med tiden. Den här bloggen har jag ju haft en god tid. Och det är om min vardag och mitt liv i allmänhet ännu nu när jag studerar och så, men när jag flyttar till egen lägenhet med min älskling så kommer jag kanske att skaffa en ny blogg. Där kommer jag skriva om mitt liv som sambo och sedan kommer det inlägg som händer i vår förhållande och jobb. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja e hemma idaa, mådd illa på moron å våga int hosta för att ja ärlit sagt trodd att ja sku spy... va ti läkaren, å han sa ara att de e vanli flunsa, så int fick ja nu någo ledit, men fösöker ju no få sjukintyg ti den här dagen... å så va ja på blodprov, men vet int dom resultaten ännu! :)

2010-09-27 @ 13:23:42
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0