Trött!

Har sovit omkring 12 timmar inatt. Men ändå är man ännu trött. Har haft häftiga veckor, eftersom jag har långa dagar och lite sömn på nätterna. När man måste ju göra saker på kvällarna som är nödvändiga. Det är som inte bara att man kommer hem och får slappa.
När man måste hjälpa till här hemma, så att mamma inte behöver göra allting ensam. Och så kanske man vill lära sig att vara i ett hem och sköta saker som skall göras. Ingen kan ju vara helt bra på allt när den föds.
Men idag skall jag inte göra så mycket. Det regnar och är allmänt mulet. Kanske jag tar en sväng till min kompis med saxarna och sedan ge hennes lilla söta R yllesockor som jag stickat till honom. Att han inte behöver frysa om fötterna i vinter. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var tjafs med pojkvännen och lite sånt, men det löste sig tillslut :) Detsamma!

2010-09-05 @ 12:59:20
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0