Tråkar!

Sitter hemma och tråkar. Eftersom ingen är inloggad på facebook eller på msn. Så jag sitter bara här och ser på tv med mamma. Det har jag gjort typ varje dag annars också. Skulle som vilja ha nånting att göra som man skulle kunna ha som fritidshobby.
Jag vet inte vad jag skulle vilja göra. Nånting med händerna det vet jag. Jag har alltid gillat att göra saker med händerna. Nu måste jag nog ha en paus med korsstygnet för jag får så illa i ögonen för det att jag sitter och spänner dem med olika färger i arbetet.
Kanske jag igen börjar sticka. Så lilla R får varmt om fötterna på vintern! Det är ju viktigt att små har varmt oc inte förfryser sina små fötter. :) Så jag tänker alltid på kompisens lillgosse då jag tänker att jag skall börja sticka igen! Skall även på lilla R:s fördelsedags fest 25.9. Har presenter till honom också. Två t-skjortor och byxor, men om jag hinner skall han få strumpor. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Sori :/ som du kanske ha märkt så ha ja int blogga på en tid ordentlit... ha liksom smått tappa lusten, men kanske den kommer tibaka snart igen, sku ju faktiskt kunna skriva mera om målandet också :)

2010-09-17 @ 15:07:25
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0