Tjena Bloggen!

Nu har man anlänt hem från sjukhuset i Helsingfors. Jag kom hem med mamma i en taxi så det blev 9.25€ att kosta. Eftersom det bara är självrisken man skall betala. Och FPA tar hand om resten. :) Jag får bara ligga i sängen men, jag har ju datorn till sällskap. :)
Igår blev jag ju opererad, men jag har inte precis några minnen från operationen. Jag har minne av att typ 6-10 personer stod och frågade en massa frågor av mej och vissa frågade samma om och om igen. Sedan blev jag rädd och nervös, men där fanns en otroligt trevlig ung tjej som höll om mina axlar och höll masken med sömnmedlet så jag somnade.
Senare typ 15.30 vaknade jag upp ur nersövningen, och jag ville till avdelningen med en gång. Det kunde de tyvärr inte göra direkt så jag fick vänta att kvälls jobbaren/skötaren kom för att hämta mej till avdelningen. Där såg jag på tv med mamma och sovde de mesta av tiden.
På kvällen omkring nie så sa nattskötaren att jag kanske kommer att ha ont. För de flesta brukar ha ont under natten, men hur det låter och är konstigt så hade inte jag ont utan jag sov bättre än väntat. Så jag har Burana och nån annan medicin som jag måste ta. :)
Jag kommer att blogga, bara jag får krafter. Men allt är bra med mej!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nåjoo :) Men där va bara 3 stycken på kvällen när ja jobba övertid, å sen har dom en ilmastointi laite dit så de blir int så varmt :P men vet du, ja kan int nästan svenska mera x) talar finska bara hela tiden :)

2010-09-11 @ 10:18:23
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Juuh :) Men ja talar bara finska dit nu :) så ja ha blivi säkrare på min finska, så nu kan ja tala mera me min svärfar ;)

2010-09-11 @ 13:52:26
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0