Söndags morgon!

Nu är det då igen en söndag! Det känns faktiskt bra idag att tänka på söndagens både negativa och positiva saker. Nya veckan börjar imorgon och ledigheten tar slut, men ändå så kommer jag tillbaka till praktiken så det är ju en bra sak. Har saknat tillbaka till praktiken. :)
Idag har jag då sista dagen sjukledigt, enligt läkarens utlåtande. Så det gäller att åka till praktiken på tisdag igen. Men det skall bara bli skönt att få göra nånting på dagarna än sitta hemma och hålla på få fel i huvudet. :)
Min söndag har börjat med en vanlig kopp kaffe! Mamma kokade kaffe när hon hade diskat klart så jag låg i vår soffa och såg på tv tills mamma kokade kaffet. :) Nu har jag satt igång en bykmaskin med kläder som jag hade i rummet. Eftersom jag inte orkat göra det under sjukledigheten och efter operationen. :)
Nu får jag bara vänta på att jag skall hänga upp byket. Så jag skall bara sitta och se på tv med mamma och läsa några bloggar också. :) Hoppas jag nu hittar på nånting att göra idag så jag skulle kunna blogga om det senare. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv: det är mysigt med egen tid ibland :-)



Hoppas du har en fin söndag?

2010-09-19 @ 13:45:35
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0