Slöat!

Idag har jag bara slöat hela långa dagen! Som att ligga och se på film i rummet. Legat i sängen och sett på film från älsklingens dator som han lämnade kvar hos mej då han åkte hem. Så jag har en hel del filmer att se på innan älsklingen kommer hem med filmerna han laddat ner på min begäran. :)
Har sett på en film som heter "kollege", handlar om pojkar som går på highschool och har en helg på sig att besöka ett kollege. :) Hängde inte riktigt med, men den var nog sevärd om man inte har annat att göra. :)
Har nog en hel massa filmer att se ännu, om jag bara har som lust. Ikväll har jag bara sett på "Svensson Svensson". En mycket bra serie att titta på. :) Den är bara så skoijig och lustig. I alla fall Gustav, pappan i hela familjen. Har säsongerna 1-4 och lång filmen så jag har mycket att se på! :)

(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0