Sjukledig!

Nu har min sjukledighet börjat! Men det känns nog så otroligt konstigt att sitta hemma och inte få göra någonting. Jga är ju inte van att vara hemma och inte få göra någonting. :) För enligt mamma får jag inte anstränga mej nu i onödan och jag får inte bli sjuk nu.
Jag skall ju opereras imorgon! Jag skall vara inne på sjukhusets avdelning imorgon klockan 10 på morgonen. Så jag kommer ha en lång dag imorgon. Skall stiga upp 6.00 och åka med store brors flickvän till stan, så vi inte behöver ta vår egna bil. :)
När vi kommer hem med taxi från Helsingfors på torsdagen! Vi sa på våren när jag var på granskning att vi vill ha taxi lappar att jag inte behöver sitta i en buss efter operationen. Så jag får typ sova i bilen då vi åker hem. :)
Mera om det bara jag kommer ihåg att skriva! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0