Saknat!

Har saknat att få ha mitt egna abonemang i bruk! Så nu fungerar äntligen min egna nummer. :) Så Victoria, nu vet du att du igen får tag på mej i min vanliga nummer.
Får räkningarna med mera till mej själv. :) Så jag har äntligen ansvaret för mitt abonemang själv. Har ju varit myndig nu en lång tid så nu är det på tiden att man tar sina egna saker och har ansvaret för dessa. Nu tillfälligt är det bara bilen och mobiltelefonens räkning. :)
Nu får alla igen kontakt med mej! Har så saknat när ingen har smsat eller ringt när de inte visste min tillfälliga nummer. :/ När jag inte hade möjligt att meddela nummern till alla. :( Tog även paket för sms på 500 sms/månad och sedan 100min gratis, att det kommer på räkningen. :)
Så alla som har min nummer, får då tag på mej också. :) Så roligt att få kontakt med vännerna igen. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Bra att veta :) Hoppas bara att ja kommer ihåg de när ja nästa gång txtar ti dig :D men kanske ja kan poista den andra nummern?! :D Kramis

2010-09-15 @ 21:04:01
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0