Praktik!

Tisdag 28.9.2010!
Ny praktik vecka började igen!
Det var nog roligt att få åka på praktik igen. Jag som höll på att få nått sammanbrott under måndagen, när jag var ledig. :) När jag kom till praktiken så visste jag att jag skulle hjälpa min handledare. Och själv skulle jag ha en kund. När klockan blev 13.00 så korssade handledarens tidtabell, men det var helt underligt hur det korssade.
Handledarens kund som skulle komma klockan 12 så kom klockan 13. Kunden skrek typ med ansiktet rött eftersom hon hade hört att tiden var klockan 13, men min handledare sa att hennes andra kund, permanent kund satt och väntar nu.
Jag fick då komma och hjälpa. Handledaren tog klippkunden och sedan fick jag börja på med permanent kunden. Och jag var så glad att jag fick göra permanent kunden och att det gick mycket bra, eftersom kunden och handledaren var nöjda och jag fick beröm av min handledare!
Onsdag 29.9.2010!
Idag har jag inte gjort så mycket,
men det är ju helt bra. Har inte mått bra idag. Hade en kund idag så jag ville inte bli bort.
På morgonen när jag vaknade, så hade jag huvudvärk, ögonvärk och illamående. Men det ända var att jag tog en Burana 600mg. Som vanligt drack jag en kopp kaffe. Så det blev lite bättre, men huvudvärken och illamående stanna kvar. Min handledare sa när hon kom på jobb att hon också mådde dåligt. Men hon visste inte heller vad det kunde bero på.

Nu mår jag nog småningom bättre! Så jag skall fortsätta vila nu när jag kom hem. Och har varit hemma en stund nu så det blir nog bra. Småningom bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0