Pizza!

Snart skall det bli gott gott! :) Mamma och min lille bror åkte till pizzerian 10km från oss. Det var mamma som frågade mej om jag vill att vi skall beställa pizza och åka efter det. När jag inte vet hur långt de kör hem. :)
Det skall nog smakas med pizza. Har inte ätit pizza på en god stund. Och så kan man ju nu äta den till äran av mitt yrkesprov och när det är fredag idag. Man kan fira fredagen mycket bra hemma med mamma och syskon.
Man behöver inte dricka sig full och hålla på yra. :) Jag har aldig varit en person som tycker om att dricka sig stupfull och yra som ett huvudslöst höns. :) Men det finns ju de som gör det varje helg.
Jag har fyllt 20 på våren och man får gå in till alko då man fyllt 18, men när jag inte behöver alkohol så har jag inte tagit mej in till alko ännu en ända gång. :) Konstigt, men när jag inte behöver något från alko butiken. Där finns ju bara varor som innehåller högre procent av alkohol.
Menmen.. nu skall jag vänta på mamma att hon och min bror kommer hem med pizzona. Eftersom vi har cola hemma så det behöver vi inte köpa. :)
Trevlig fredags kväll alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Emmy

SV: Blir snurrig av alla vägar som går kors och tvärs. Har verkligen noll lokalsinne så detta skulle vara hopplöst för mig.



Vad hittar du på denna fredags kväll då?

2010-09-03 @ 18:47:04
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: olivia

Svar: Okej jag fattar typ inte hur man gör en design :P

2010-09-03 @ 20:07:18
URL: http://ooliviaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0