Om mig!

Du heter: Heidi
Smeknamn: Finns inte
Låt som när du är ledsen sörjer till: Lugna låtar
Beroende av: Älsklngen och våra husdjur!
Vad tror folk om dig? Hmm, det vet jag inte
Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Håret

Hur imponerar man på dig? Det att man kan vara sig själv och ha sina åsikter

Brukar du skratta för dig själv? Alltid ibland!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hemlgheter. :)

Var bor du? Hemma!

Trivs du där? Jo det gör jag! Haha. :D

Hur svarar du i mobilen? Hallo, Hej eller Vadå? :D

Vem ringde du senast? Jimmy! <3

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ringer dej, vänta :)
Antal timmar sömn inatt: 11h

Sov du ensam: Jo, om inte katter räknas. :D

Brukar du komma i tid: Jodå!
Hur känner du dig nu: Helt bra!

Vanligaste färg på dina kläder: Grön, grå eller vit.

Vad tycker du om fötter: Inte min grej. ;)

Vad saknar du: Min älskling! <3

Hade du en bra kväll igår: Hur man tar det!

Favorit dryck på morgonen: Kopp med kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-23, helgerna varierar! ;)

Är du blyg? Nästan aldrig. ;D
Sysslar du med någon idrott: Friidrott och lenkar med hundarna.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jovisst gör jag det nu! Trodde nog inte tidigare, men nu med Jimmy förstod jag det!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ja du! Det vet jag inte.

Är du nöjd med ditt liv: Jodå!

Är du bortskämd: Noup.

Vad gör du i morgon: Slöar, sjukledig hemma.

Vad är det värsta du vet? Folk som blandar sig i andras saker, Lögnare, Folk som tror de är bättre än andra!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Tror jag har det nu!

Vad är det finaste du fått? En lycklig famlj runt omkring mej!
En speciell dag du minns: Dagen då jag blev ihop med Jimmy! <3 

Du samlar på: Handarbeten!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jmmy, men ibland sitter jag bara för mej själv.
När grät du senast: Minns ej.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara! Senare skaffa eget hus och starta eget företag.

Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Självklart!

Är du musikalisk? Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, saft!

Bor dina föräldrar tillsammans: Har inte gjort det på 15år.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, vem skulle inte gjort det?


Kommentarer
Postat av: viktoria

Tack för dina frågor! :)

Härligt och höra. Jo, bra med mig med :)

2010-09-12 @ 20:14:49
URL: http://fnioett.blogg.se/
Postat av: Emmy

God morgon! Med mig är det bara bra, själv?

I dag ska jag träna och sedan träffa en kompis. Du då?



kram

2010-09-13 @ 09:46:13
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0