Lördag!

Nu har jag ledigt i två dagar! Skall kännas konstigt att man inte behöver stiga upp så tidigt som tidigare dagarna. :) Jag har stigit upp klockan sju på morgonen hela veckan. Så det känns konstigt att man får sova imorgon. Nästa morgon som man skall stiga upp klockan sju är igen tisdagen. :)
Veckan har gått fort! Kan inte säga annat. Man har haft fullt upp att göra på praktiken och så har jag haft en massa egna kunder också. Så jag har inte hunnit tänka eller sitta alls. På kvällen har man nog varit rätt trött och slut nät man har kommit hem.
Har svarat på kommentarer och sett på tv, men så har man ju måsta springa i duschen varannan kväll. Så man vill inte hinna göra någonting. Det är som att tiden springer undan igen. :/
Under helgen skall jag nog vila! Jag skall bara slappa och så skall jag blogga ifall jag skulle hitta nånting intressant att blogga om. :) Men det skall jag nog hitta, har ju inget att göra under helgen nu så jag skall nog blogga och se vad jag gör. :)
Kanske jag sätter igång en frågestund. :) Ifall någon skulle nu vara intresserad att fråga nånting. Men jag skall se senare ikväll ifall jag sätter igång en frågestund! Det kan jag säga att det kommer idag om det kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0