Lördag idag!

Idag är det då en lördag som man vet! Jag som har varit så bort blandad med dagar så vet ju inte vad det ungefär har varit för dag då man stiger upp. Man får ju alltid vila då man är sjukledig, men jag har nu inte sovit nå mycket, har bara tagit det lugnt allmänt, men inget vidare. :)
Vet inte ännu vad jag skall göra idag! Det är lördag, men jag har inge planerat. Kanske jag bara ligger hemma och ser på film efter att jag har tagit en dusch, men jag vet inte om jag skulle ta en sväng hos min bror. Det skulle nog vara trevligt såhär när man inte har varit där på länge.
Endel vänner skall säkert ut och så, men jag är inte intresserad av att springa till natt klubbar. Jag har varit på natt klubbar då jag just hade fyllt 18, men inte har jag viljat dit nå mer nu. Har inte som haft pengar till sånt eller humör så det kan vara orsaken varför man inte vill ut nånstans. :)
Men jag kommer blogga under dagen! Har inga planer som sagt så jag börjar med att se på facebook vad folk skall göra idag. Vi hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv. Ja du har så rätt!

Med mig är det sådär, ligger super förkyld. Vad hittar du på i helgen då?

2010-09-18 @ 15:00:49
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0