Konstigt!

Vårt internet system som vi har, så fungerar i mitt rum då den själv bestämmer så. Nu när jag sitter här vid datorn och försöker komma in på internet sidor så vill den inte ladda ända till slut, men direkt man laddar sig till blogg.se så fungerar det hur fint som helst.
Jag tycks inte ha problem med att logga in på bloggen, men om man skulle vilja in på facebook till exempel så kommer det upp att kontakten bröt eller att www sidan kan inte visas. Så jag blir som inte klok på detta system.
Jag kanske kommer att blogga från mitt egna rum. Ifall detta då publicerars också. Det vågar jag inte lova att den publicerar direkt, men om jag springer ner efter att jag satt in inlägg så vet jag om den publicerar eller inte. Jag förstår mej inte mycket på elektriska saker, men dethär med vårt internet är helt konstigt. Kan inte säga något annat. :)
Jag sitter i mitt rum och lyssnar på radio, men nu håller jag även på med bloggen när internet fungerar en stund. Skall nog ta en titt på facebook om internet vill vara min vän. Annars kan jag skirva om denna dag vad jag gjort och funderade på en ny frågestund om jag skulle få några frågor. :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej, allt bra? :) fin blogg!



Har frågestund på bloggen just nu, skicka gärna en fråga eller två :)

2010-09-05 @ 18:14:42
URL: http://fnioett.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: Oj ännu mer ?! :-) Vad snällt att ge bort, då blir hon säkert glad!

Med mig är det bara bra, har idag varit och kollat på lägenheter och efter det varit på middag hos mina föräldrar. Själv då?

2010-09-05 @ 19:56:35
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad gör du idag? Hoppas du får en bra dag!

2010-09-07 @ 10:11:34
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Oj då har du en del jobb framför dig. :-)

tycker att det alltid är roligt att ge bort saker som man gjort själv, även roligare att få sådan gåvor.

Hoppas allt är bra med dig idag?

2010-09-07 @ 10:53:18
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0