Konstig känsla! (långt inlägg!)

Jag vet inte om jag håller på li sjuk! Jag har hela tiden sådär kontig känsla av detta. äst som jag svettas och har helt tungt att vara så fryser jag. Kanske det kan bero på vädret, men jag vill ju inte att det skall fortsätta nu när jag äntligen skulle vara frisk att åka till praktiken!
Har nu varit bort från praktiken! Det har ju varit två veckors sjukledighet på grund av operationen, men jag vill ju inte att jag skall bli sjuk nu. Har ju inte gjort nånting så att jag skulle kunna bli sjuk. Har ju bara varit hemma och ute då vädret tillåtit. Man måste nu förlja med hur man mår imorgon.
Som tur är måndagen ännu ledig! Så man ännu imorgon hinner vila ifall man känner sig lika usel imorgon som man känner sig idag. Jag har inte haft nånting innan vi hade mat där omkring två, men efter att jag hade ätit så började jag må dåligt, så jag vet inte kan det bero på det också! :/
Jag skall nu bara se på tv ikväll! Mamma åkte på danskurs, men jag sa till henne att jag följer med nästa vecka. Eftersom jag inte ännu får anstränga mej, eftersom det bara gått en vecka efter operationen nu. Så jag får följa med nästa söndag istället. :)
Ikväll skall jag se på tv! Det kommer så massor med program som man bara vill se. Skall se på "Dance", som kommer på finska fyran, sedan kommer "dansa med stjärnorna", som är finska kändisar som tävlar mot varandra inom dans. Sist men inte minst så kommer "Elämä lapselle!-bakom kulisserna", så får man höra hur mycket de egentligen fått insamlat till barnavdelningarna i sjukhusen i Finland!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Ja håller säkert å på att bli sjuk, för ja har så samperis sjukt i halsen att de e int klokt! De va säkert jätte fiffit att igår, eller inatt vara ut i handduk å gå på vått gräs efter bastun, men va kan man ;) Rolit ha man haft å lida får man göra nu efter de ;)

2010-09-19 @ 17:54:40
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0