Huvudvärk!

Kommer inte ihåg när jag senst skulle ha haft huvudvärk. Det är nog en tid sedan jag hade huvudvärk kan jag säga med gott samvete. ;) Jag tror jag senast har haft huvudvärk på sommaren då det var så otroligt hett. Men det är en tid sedan det var sådana väder.
Men nu när man har huvudvärk så känns det nog! Det är så otroligt illa huvudvärk då jag har sällan huvudvärk, men då jag har huvudvärk så vill jag inte komma ifrån det. Det hjälper inga huvudvärks tabletter eller likande. :/ Så man får bara leva med huvudvärken då man får den.
Jag skall nog bara ta det lugnt nu! Får hoppas att min huvudvärk försvinner, men jag tror starkt på det att när det blåser så orsakar det huvudvärk till mej. Det har alltid på hösten varit så i alla fall. Så det kan hända att det är orsaken idag också varför jag har huvudvärk. Bloggar om jag orkar, annars blir det till imorgon!


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Noup... Fanns int rikit såna pengar, så vi va hemma iställe! Eller ja va ju noo å måla :D

2010-09-16 @ 18:30:27
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0