Godmorgon!

Nu är det femte dagen efter operation! Jag tar fortfarande värkmedicin på morgon och väll, men jag har lämnat bort en som jag brukade ta på eftermiddagen. Har nog inte haft värk, men det beror på att jag ännu har ömt på stället där jag blev opererad. :)
Jag har inget annat än Burana 600mg, som jag tar på morgon och kväll. Jag tycker det är bra att jag bara har det och inget starkare. Sedan har jag även koksaltlösning som jag skall spraya i näsan med 4h mellanrum. Så det inte hinner bildas torra skårpor utan hålls fuktigt. :)
Idag skall jag ta en sväng in till stan med mamma. Tänkte om jag kanske skulle ta en sväng för att se på en ny mobil till mej själv. Har inte haft en egen fungerande mobil på ett tag för den förra gick sönder. Så jag har haft mammas samsung i lån. :)
Om jag inte hittar nån mobil idag, så har min älskling hittat en billig som han så vill köpa till mej i julklapp. :) Min älskling vet exakt att jag vill ha en Nokia slide, men hur den ser ut har ingen skillnad. Jag skulle så hoppas att jag hittar en smal och fin mobil. :)

(bild från google)

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Jag ha en blandning mellan rottis, doberman och schäfer. Och en amstafftik på 8 månader. :D

2010-09-13 @ 12:48:42
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Livlig? Nej du, vi ha en lugn valp här hemma. :P Hon leker inte alltför mycket. =P haha. Lättlärd? Nja eller jo, hon är smart! Men INTE när de gäller katter. :P

2010-09-13 @ 13:01:40
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0