God morgon!

Nu har man då vaknat till en ny dag! Sista dagen denna vecka, men jag vet inte vad jag skall göra. Säkert bara vara hemma. Jag försökte få pappa att han skulle ha kommit efter mej hemifrån, men det kunde han inte. Det var farmors 70års dagen på fredagen!
Eftersom pappa inte kunde åka efter mej så jag åker inte själv iväg. Jag vågar inte sätta mej i en bil och köra nu. Jag väntar hellre tills jag är helt bra att jag åker. Så jag hoppas farmor förstår att jag inte orkar precis efter min operation. :)
Så jag får fira farmor bara jag mår bättre. Och bara jag orkar så skall jag åka och hälsa på farmor. Jag orkar inte ta risk på att åka till farmor för det är ändå en lång väg att köra ensam. Inte skulle min store bror dit heller så jag skulle fått skjuts med honom.

(bild från google)

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad gör du idag?

2010-09-12 @ 11:42:03
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Tror jag ska ut och fotografera lite, på mina hundar. Och TRÄNA dom båda. ;)

Sen får vi se, ut och röra på fläsket ska jag iaf. =P

2010-09-12 @ 12:07:32
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0