God morgon!

Dagen har inte börjat så bra! Jag vaknade nog där omkring elva, men jag hade inte så bra att vara när jag steg upp. Mådde dåligt och har lite huvudvärk. Om man bara kunde veta varför man har sjukt huvud. Har ju sovit rikitigt bra inatt och har inte vaknat nå på natten, som jag har brukat göra. :/
Så kanske det är för att man har ändrat rytmen. Jag har ju måsta vakna varje morgon nu 7, men det är ju ingen ursäkt. Har nog haft flera dagar sådan känsla av att jag inte riktigt har allt bra. Har haft flunssig känsla, men det kanske går om. :)
Jag skall nog blogga idag, men när det blir så säger jag inge tider. Jag orkar inte på lediga dagarna ha tidtabeller. Eftersom jag riktigt får njuta av att inte behöva göra någonting. :) Har bara suttit och sett på tv nu under morgonen. Nu funderar vi med mamma vad vi skall äta till mat idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0