Bloggandet!

Mitt bloggande kommer att bli på paus nu! jag som skall opereras imorgon och då kommer jag inte att vara hemma förrän på torsdagen, men hur jag mår på torsdagen vet jag inte. Så nu är jag ännu hemma, men jag måste göra mej klar till det att jag åker in på sjukhuset.
Jag är otroligt nervös! Jag vet vad de skall göra imorgon. Alltid är man nog nervös innan operationer, men när jag inte vet hur ont jag kommer att ha! Och jag hoppas jag inte kommer ha så otroligt sjukt. Jag kan inte i förväg nu säga när jag kan igen blogga.
Jag hoppas jag är klar att blogga igen på torsdags kvällen, för att hålla er uppdaterade hur min operation har gått och hur jag mår. Jag vet inte hur jag kan sova inatt och min älskling har blivit utsatt för mitt dåliga humör och närvositet. :) Så jag hoppas alla förstår saker och ting.
Men jag får höra av mej sedan! Jag hoppas allt går som det skall och de kan ju det som de skall göra så det går nog bra! Ha de så bra alla läsare! Jag bloggar bara jag orkar och har kryat på mej. :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag hoppas att allt gåt bra för dig!

Och att du snabbt är på benen igen.



Sv: Du har så rätt! Min dag var helt okej, var ganska mycket på jobbet men alla fina patienter gör det värt varje sekund.

Hoppas allt är bra med dig?



2010-09-08 @ 10:53:26
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Nja jag ska ta en tur med vovvarna& dottern, innan middagen. :D sen jobba. Sj då?

2010-09-08 @ 12:23:04
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0