Besökte en vän!

Även att jag är sjukledig kan jag nog besöka vänner. Igår var jag och hälsade på en kompis som jag inte har sett sedan sommaren! Så det var trevligt att få se henne igen. :) Det var en massa som vi kunde tala om. :)
Vi satt och drarck kaffe som vanligt. Och vi fick nog pratat en hel massa, men på samma hjälpte jag henne att läsa till en tänt med en annan vän. :) Det var rikitgt roligt att förkjla med när de läste för de studerar till närvårdare. :)
Så jag kom hem rätt sent inatt, men det gör ju inget. Så länge man klarar sig och inte har ont så får jag röra mig som vanligt. Har ju inte haft ont alls. Så jag har klarat mej mycket bra efter min operation och tycker jag har rätt att besöka mina vänner. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0