Bastu!

Det var faktiskt skönt! Att få bada riktigt ordentlgt bastu. Det gjorde susen, men ändå var det så otroligt avslappnande att bara sitta där i värmen och få njuta av den. :) Det var 70 grader varmt i bastun och när man ännu kastade på bastu ugnen!
Jag har ju inte badat bastu på 2 veckor! Eftersom jag inte fick bada bastu då jag just varit opererad. Så nu när man igen fick bada ordentligt så badade jag så att jag riktigt kände brännande i alla muskler. :) Skönt om inte annat, kan jag säga!
Nu sitter jag i vardagsrummet! Skriver detta inlägg och så skall vi se på tv. Det kommer två program på tv som vi skall se på! Jag, min bror och mamma skall alla se på tv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0