Åkat runt i stan!

Mamma och min bror hade fått idé! De tänkte att de vill och åka till stan för att se på bilar. Så sa jag till mamma att vi kan ta och köra ända in till stan för att jag skulle få se på skor i skylltfönster.
För jag skulle så vilja ha nya skor. Ett par med liten klack och så att de kommer ordentligt runt vristen. Sådana är det som jag vill ha till vintern, men sedan igen vill jag att de är ordentliga under på bottnet att man inte halkar på vinter is. :)
Vi skulle säkert åka till Citymarket nästa helg. Så jag skulle få se och prova sådana skor. Har inte ännu planerat hurdana jag vill ha, men de skall se bra ut. Och så finns det att de skall ha en liten klack, men ingen stor klack annars är jag längre än min pojkvän. :)
Till sist var vi på besök till min store bror! Så vi satt där tills vi hade druckit kaffe och pratat med de en stund. Det var riktigt roligt att sitta hos min store bror och tala med honom. :) Han har så att han skall tidigt på jobb så vi åkte därför tidigare hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0