Tupplur!

Jag och min älskling skulle ta och vila efter maten, men jag som var så trött efter veckan somande till 1½ timme. Det var nog skönt att få sova en stund. Man är nog trött fast man har sovit några timmar, men man orkar inte om man inte tar tillbaka sömnskulderna. :/
Vi gick och vila ungefär klockan 15, men jag skulle inte somna så jag såg på klockan ännu 15.30. Efter det satte älsklingen lugn mucik i bakgrunden så jag somnade. Nästa minne är när älsklingen väcker mej 16.40. :) Hade sovit en god stund, vilket gjorde att jag var ännu mer trött.
Men vi steg nog upp, för att inte sova för länge och för att vi skall kunna somna ikväll också. :) Det är bara så skönt att ligga breve älsklingen. Man känner sig så trygg och avsnappnad. Så jag somnade utan problem och har sovit helt bra hela veckan. Men trött är man på grund av att man stiger upp så otroligt tidigt på morgonen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0