Trög söndag!

Det är nog en mycket trög söndag! Det regnar och är otroligt kallt, men det är ju hösten och snart kommer det ju vinter och kallt. Kanske man nu överlever fast vädret är uselt och mulet.
Vädret har annars varit bra! Ingenting att säga om vädret annars, bara att det idag är ganska mulet. Jag skall inte göra något speciellt idag, menmen.. tar kanske en sväng hos mommo då mina kusiner är där. De yngsta alltså.
Har nog tänkt att ta bilder idag! Ifall det skulle vara lite uppehåll så man kan vara ute. Vill ju inte vara ute då det regnar och man är själv sjuk. Så jag måste klä på mej bra med kläder när jag går ut. Vill inte frysa eller bli mer sjuk.
Jag skall nog blogga idag också! Vet inte ännu vad annat jag skall göra idag, menmen.. det får jag reda på sedan. Bara jag orkar aktivera mej att göra någonting. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta jag är lite efter, jag fattar inte riktig vad du menade med:



Hur har din blogg fått så intressant andress och annat innehåll? :)

2010-10-17 @ 11:57:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0