Torsdag!

Kundbetjäning hela långa dagen, men bara 2 kunder i salongen idag. Så det var inte så mycket att göra för dem som inte hade kunder. Fast att vår lärare visade nog sin åsikt idag och sa vad hon ville se idag! :)
Vår lärare tyckte halv nio, att hon vill se alla elever som var i skolan göra tryckta vågor. Vi elever skule nog göra det redan på ettan i yrkesskolan, men jag fick som aldrig fast i poängen med tryckta vågor. Annat kan jag äntligen säga idag. Idag klarade jag av det. :) Jag är riktigt glad och nöjd över det. :)
Måste bara någon dag försöka få hela huvudet, (dockhuvudet) gjort med tryckta vågor. Eftersom ju fler som gifter sig så bruden vill oftare nu ha tryckta vågor med i frisyren. :) Det gamla kommer sakta tillbaka i mode nu.
Jag var nog annars ganska duktig i skolan idag! Gjorde tryckta vågorna och sedan ännu en fiskbens fläta. Kanske jag borde göra oftare lite olika flätor så jag håller fast i kunskapen. :)
Fixade även mina naglar idag! Blev lite besviken igår när en kompis inte var i skolan och hon sa att hon skulle fila mina naglar och göra sådan där vit kant på dem med nagellack. Men jag fick gjort det idag själv och skall även ladda upp bilder på dem här. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 kunder var inte så mycket...

2010-10-27 @ 15:42:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0