Svar till frågor! Del #1

Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?
Svar: Jag och min pojkvän har varit ihop den 28.10, 1år och 10månader.

Vad gör du på din fritid?
Svar: Jag är för det mesta hemma, men försöker vara med vänner och pojkvän. Oftast vilar jag på min fritid.

Har du någon hobby?
Svar: Jag har inte för tillfället någon hobby. Har haft friidrott och fotboll.

Hur många syskon har du?
Svar: Jag har 3 bröder. En store bror och två små bröder.

Vad studerar du till?
Svar: Jag studerar till frisör sista året.

Trivs du med yrket som du studerar till?
Svar: Jo, jag trivs med yrket. Det är nog mitt yrke!

Vad är din favorit mat?
Svar: Jag har ingen favorit mat, är allätare. :)

Favorit färg?
Svar: Min favorit färg är grön i olika slag.


Svar till frågor kommer imorgon igen om det finns några frågor. :) Kommer ännu del #2 isåfall. :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grön är en fin färg. :)



Svar: Jag ska försöka få en lugn hem. Behöver sova och varva ner. Kanske en go' bok kan hjälpa mig.

Vad ska du göra i helgen?



Lycka till med bloggandet under helgen!

Kram

2010-10-22 @ 21:42:03
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0