Städa!

Städa, städa varje fredag! Eller så inte! :) Jag orkar ju inte städa varje fredag, men kanske det räcker om man städar varannan fredag! :)
Älsklingen kommer till mej imorgon! Så jag måste ju ha städigt och fint rum då. Har redan bytt lakan i sängen och bäddat den så det är bara att dammsuga golvet nu och sedan tvätta det så är rummet städat igen.
Har lärt mej att hålla golvet tomt. :) Kanske jag fortsätter lika så jag inte alltid behöver börja med att städa golvet tomt då jag städar. :) Det går så enkelt och fort att städa då man vet att man inte behöver först plocka bort saker från golvet. :)
Nu skall jag fortsätta! Så jag får detta gjort idag och får ta det lugnt ikväll när älsklingen ringer efter att han kommit hem från jobbet. Han har ännu jobb idag för att ha ledigt hela nästa vecka. :) Han skall ju vara hos mej hela veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0