Söndags kväll!

Har inte bloggat nå inlägg med text på några dagar! Jag har bara inte haft lust och ork med att sitta vid datan och skriva. Idag har jag just inte haft tid att sitta ner till en stund. Och då när jag har suttit vid datorn har jag haft bilder som jag har viljat ladda upp.
Idag skulle vi nog besöka vår pappa med brorsan! Men det blev inte så eftersom min bror är sjuk. Han har haft feber sen torsdagen så vi ville inte åka nånstans och min bror skall vila så han kan åka på praktik igen nästa vecka.
Nu vill inte jag bli sjuk. Har inga frånvaro från praktiken denna period heller, men jag kan ju inte säga säkert heller. När vi ännu har praktik nästa vecka. Jag har bara praktik tisadg-torsdag och på torsdagen skall jag göra permanent till min handledare. :)

Har haft en aning med kunder också. Under veckan hade jag två kunder per dag. Jag är ju inte van med det att jag har många kunder i veckan, men nu måste man erkänna att man känner sig som en av de arbetande där på salongen. Det finns en massa kunder som vil ha tid och tre veckors väntan att få tid, så min handledare har sagt i telefonen att hon har en möjlighet att ge tid till praktikanten om kunden godkänner det!


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Nå vi ser de sen :) Om vi int e lediga på fredagen, sku no tro de me tanke på att vi sku ha frissa timmar!

2010-10-03 @ 20:11:40
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0