Skoldagen!

Skoldagen gick ganska normalt! Kan inte säga att det fanns några undvikelser i dagen. Kanske det finns några saker i skoldagarna som gör att de är en aning annorlunda än de normala skoldagarna. Jag har inte tänkt att jag skulle skriva nå extra här.
Dagen började att jag igen kom i tid till skolan! Var vi skolan där före åtta, men som vanligt så träffade jag flickorna som bor på internatet och som jag har blivit vän med. Det är så att dessa flickor är första års elever, men jag kan inte bli vän med sådana som är bara i min ålder. Jag tycker att man kan vara vän med alla i olika ålder. :)
Sedan satt i i trappan till salongen! Städerskan hade inte öppnat dörren till salongen så vi väntade i trappan, jag och andra från min klass. Jag och en klasskopis hade igen våra tankar och det ville lite gå över, som vanligt. :)
Vi hade två timmar teori! Sedan var vi ännu en timme i salongen. :) Där gjorde jag inget. Kanske såg lite runt mej och talade med mina klasskompisar. Vi hade lunch klockan 11 idag. :) En timme tidigare än vad det är satt på vår läseordning. :)
Två timmar samhällaslära gick fort! Hade en timme i datasalen när vi skulle svara på en massa frågor. Så vi behövde internet till det. Jag fick alla frågor besvarade och efter det fick jag ett nytt papper. :)
Sista timmarna med matematik var bra! Vi gjorde otrologt mycket på timmen med Victoria. Vi kunde mera tillsammans än vad vi hade tänkt. Till och med mera krävande uppgifter gick riktigt fint! :) Jag skall kanske delta i landsomfattande matematik provet, som ordnas mellan alla yrkesskolor i Finland. :) Deltog i det ifjol också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0