Skoldagen!

Skoldagen började idag helt normalt. Skolan började 8.15 och jag skulle ha en permanent kund. Hade vår stamkund idag, men det gick så bra att jag var stolt. :)
Vår stamkund har gått i vår yrkesskola som kund otroligt länge. Hon har även varit rektor för denna skola. :) Så vi är ju glada då vi direkt får börja i en skola med en stamkund. :) Jag gillar att göra permnanent till henne. Hon är nog inte den enklaste kunden, men man skall bara försöka ha tålamod. :)
Hon är mycket trevlig och kommer i tid! Hon kom klockan 9 på morgonen och var klar klockan 11. Eftersom hon inte ville ha sitt hår klippt. Hon sa till mej att vi skall klippa det om någon vecka. Permanenten drar ganska bra ihop håret.
Om vi skulle ha klippt, skulle det ha blivit mycket kortare och se ut. Hon ville ju ha det så att det ser tjockare ut och inte kort som om man hade klippt det. Så vi bestämde att klippa det i senare skede.
Vi fick även nya skjortor som vi skall ha som jobb skjortor. Det var av Wella Proffessional. Skjortor som Wella firman själv ville skicka oss. Och nu väntar vi på skjortor som vi själv bestälde på måndagen. Så nu har vi 4 skjortor, men när den vi bestälde kommer har vi 5 stycken. :) Riktigt bra att ha flera stycken. :)
Innan vi slutade städade vi lite i salongen. Så var klockan lite över tolv när jag startade hemåt. Hemma var jag lite före ett. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0