Skoldagen!

Skoldagen idag var ganska normal. Första som jag gjorde idag var att jag frågade en klasskompis om hon hade tid att tvätta mitt hår. Så jag fick henne att tvätta det, så jag fick föna och platta det i lugn ocg ro. Sedan fixade jag mina naglar igen. :) Sedan kom det redan tid för kaffe rast!
Efter rasten började jag fixa en klasskompis hår, hon ville ha det färgat och det gjorde vi. :) Jag vet nog inte om det från början var så enkelt. Hon skulle ha nacken först blonderad så vi skulle få en chock färg att synnas tydligt. :) Det blev nog helt bra, men topparna såg ut att vara ganska slitna som inte tog emot färgen ordentligt. :/ Men det gör inte, nu vet vi till nästa gång.
Efter det fick vi redan gå. Eftersom skolan tog slut just då. Omkring kvart över tre var vi klara med hennes hår och det blev nog helt okej. Startade dirket hemåt och var hemma lite över 4 på eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0