Skoldag 25.10.2010!

Måndags morgonen började med en regnig resa till Borgå! Såg inte vägen då jag körde, men jag körde mycket försiktigare än vanligt. Kanske till och med underhastighet, men jag vill ta det säkrare före det osäkra. :)
Kom till skolan i god tid igen! Hann bra stå och prata med tjejerna i rökrutan och så kom en kompis som också ville ha sällskap så jag stod där ännu med henne innan jag gick till lektionen. Hade matematik första timmarna idag. Räknade igen lika duktigt som tidigare. :)
Klockan 10 började vi med samhällslära! Vi fick sitta och titta på en filmsnutt. Jag gjorde anteckningar om denna korta filmsnutt och sedan gick vi igenom uppgifter som vi gjorde förra veckan i datasalen. :) Sedan hade vi mat klockan 11. :) Efter matrasten fortsatte vi gå igenom uppgifterna. :)
Halv 1 hade vi yrkesteori! Vi kollade hur många som tänkt köra med egen bil till Helsingfors imorgon. Så alla har skjuts ifall man inte själv vill köra. :) Sedan gick vi igenom hemuppgiften och det fanns 3 stycken i klassen som inte hade något med och 3 stycken som inte var på plats. Så de får ta det nästa måndag denna uppgift.
Klockan 14.15 fick vi gå. :) Så jag hade lite kortare dag idag, som jag är glad över. Har ju min älskling hos mej så jag vill ju vara med honom också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0