Skola igen!

Nu har man varit i skolan två hela dagar! Det har varit helt otroligt konstigt att vara tillbaka till skolan. Man har sett sina klasskompisar och så har jag ju sett Victoria! :) Jag har umgåts med Victoria så det känns så normalt att vi tillbringar tid tillsammans. Förra året var helt konstigt och onormalt. :/
Måndagen började med två timmar matematik! Konstigt nog med gemensamma ämnen direkt då man kommer till skolan igen. Sedan hade man två timmar samhällskunskap. Det verkade gå helt fint. Ingen stress och så diskuterade vi Finlands grundlagar. :) Människans rättigheter och friheter.
Sista tre timmarna var vi i salongen! Jag fick mitt hår färgat också. Tyvärr hade jag nog också migrän under dagen som gjorde att jag mådde dåligt. :/ Victoria vet vad som gjorde att jag fick migrän!

Tisdagen var inte mer konstig heller! Vi var tre första timmarna i salongen och ordnade alla produkter på sina platser för vi skall börja med kundbetjäning imorgon. Så produkterna och priserna måste vara rätt nu. Salongens timmar gick annars helt fint.
Efter det hade vi samhällslära! Vi var i skolans auditorie för vi skulle se på en dokument som handlade om slaveri i europa och övriga världen. Det kändes hemskt att se på denna dokument för det var ehlt fel emot dessa fattiga människor att de gått igenom en massa redan. :/
Matematik timmarna två sista så gick fort! Tog ingen rast utan satt hellre i klassrummet, för jag ville se på Victorias nya och fina frisyr. Och annars också ville jag tala med henne. :) Vi var otroligt duktiga på matematiken med Victoria så vi får vara stolta! :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Me samarbete så funkar allt :D å de vet vi säkert bättre än många andra :D

Khihii :D bästis♥

2010-10-12 @ 18:53:23
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:54:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0