Sista veckan!

Idag började sista veckan med praktik. Jag har nog haft ledigt som tidigare idag! Jag har ju alltid brukat ha måndagarna lediga. Konstigt nog är det sista måndags ledigheten. Nästa måndag är man tillbaka i skolan igen. :)
Besökte en och annan vän idag! Först tog jag en sväng hos P och Rasmus, varefter jag tog en sväng hos J. :) Jag tog en sväng hos P och Rasmus för jag ahde en collegedräckt som jag köpt till lilla Rasmus. Och så var jag bara och hälsade på. När de var hemma, en stund satt jag där innan de skulle åka till Borgå. Så jag smsade till J och frågade vad hon gjorde och hon var ledig. Så jag tog en sväng på kaffe med henne varefter vi åkte hem till henne. :)
Jag åkte hem lite innan fyra! J skulle åka till sina föräldrar efter en stavmix. Så hon skulle få göra choklad mousse till sin pojkvän. Så tyckte jag att jag redan hade suttit en god stund hos henne. Jag hade suttit någon timme hos J innan jag åkte hem. :)

Hemma hade mamma maten klar! Så när jag kom hem fick jag äta direkt. Mamma är så snäll att hon kokar maten klar så man vet när man skall vara hemma och äta. :)


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Vi e sen lediga på fredagen om du int visst de :) så du har kiwasti kort vecka :D

2010-10-04 @ 18:19:31
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: viktoria

Aha okej, se där :) De låter roligt iaf!

Har varit i Örebro ihelgen, durå? :)

2010-10-05 @ 21:02:13
URL: http://fnioett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0