Sista oktober!

Har alla kommit ihåg att vända klockan en timme bakåt?
Själv gjorde jag det direkt då jag vaknade. Det känns nog konstigt igen, eftersom jag inte får mitt huvud direkt ändrat till vintertid. Har haft svårigheter med det sedan jag var liten.

Vad skall ni göra då det är sista oktober? Själv skall jag ta bilder på hösten ännu innan det kommer snö. Och så skall jag blogga en hel del. Skall se om jag får några kommentarer hur jag skall sätta upp inlägg med våra katter. :)
Nu kan jag ladda upp bild på en buske som har vacker gul färg av hösten!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Japp, jag kom ihåg att dra tillbaka klockan. :)

Fin bild.



Svar: Ja. Vi har alla något värdefullt att offra. Men kärleken kanske är så stark, att det är värt alla dessa uppoffringar. Man måste satsa för att vinna.

Hoppas att du och din pojkvän kommer fram till en lösning. :)



Jag ser fram emot att få se dina katter.



Btw, hur många läsare har du per dag?



Kramar

2010-10-31 @ 11:51:13
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0